5 prostych sposobów na przechowywanie w biurze

News

Większość biur ma spore potrzeby w zakresie przechowywania. Może to być wszystko, od informacji w formie papierowej, katalogów i plików, po produkty i przedmioty, które muszą być bezpiecznie przechowywane gdzieś w środowisku biurowym. Oczywiście, ważne jest, aby pamiętać o zdrowiu i bezpieczeństwie, jeśli chodzi o rozwiązania magazynowe dla biur, aby nie stwarzać zagrożenia potknięciem się i upadkiem.

W przypadku dużych przedmiotów większość firm dysponuje magazynem lub oddzielnym pomieszczeniem, w którym są one przechowywane pod kluczem, ale w przypadku przedmiotów papierowych może to być kłopotliwe, jeśli chodzi o to, gdzie je trzymać i jak uniknąć sytuacji, w której staną się uciążliwe w przestrzeni biurowej. Na nic zdadzą się dobrej jakości meble biurowe i dążenie do optymalizacji przestrzeni, jeśli wszędzie będzie pełno schowków!

Pierwszą rzeczą, którą należy zrobić, jest uporządkowanie papierów i segregatorów oraz upewnienie się, że nie przechowujesz przedmiotów dłużej niż to konieczne. Jeśli tak, należy pozbyć się ich w odpowiedni sposób - niszcząc je lub przekazując do utylizacji. Gdy już uporządkujesz swoje potrzeby w zakresie papieru, nadszedł czas, aby zastanowić się, jak przechowywać je w najbardziej efektywny i bezpieczny sposób.

Sprawdźmy pięć sposobów na przechowywanie dokumentów w biurze, z których możesz skorzystać.

Wypróbuj mobilne magazyny biurowe
Są one szczególnie przydatne, jeśli w biurze obowiązuje system hot desking, a pracownicy nadal potrzebują miejsca do przechowywania swoich rzeczy osobistych lub ważnych dokumentów. Są to zazwyczaj małe szafki na kółkach, które można przenosić z biurka do biurka. Na koniec dnia są one zwracane do centralnego magazynu, np. w rogu biura. Takie szafki są również zamykane dla bezpieczeństwa.

Wykorzystaj przestrzeń na ścianie
Jeśli masz małe biuro lub po prostu nie chcesz wykorzystywać powierzchni podłogi, co powiesz na zastosowanie półek i wykorzystanie ścian do przechowywania? Wnętrze Twojego biura nie musi na tym ucierpieć, a Ty możesz wybrać stylowe półki, które będą pasować do reszty wystroju w pomieszczeniu.

Wykorzystaj ścianki działowe
Niektóre przegrody mają w sobie sekcje, które można wykorzystać do przechowywania. Są to zazwyczaj przestrzenie w kształcie sześcianu, w których można umieścić pliki pudełek. Te są wielką wielozadaniową opcją, ponieważ oddzielają twoje biuro na strefy, pozwalają na prywatność, a także mogą być używane do przechowywania, jeśli zajdzie taka potrzeba.

Tapeta/malowanie teczek skrzynkowych
Jeżeli ty no chcesz twój magazyn wystawać out jak sore thumb, jak o dekorować twój pudełkowych kartoteki w ten sam tapety lub farby że twój ściany mieć? Oznacza to, że wizualnie wtopią się w otoczenie i będą mogły stać na półkach, a przestrzeń nie będzie wyglądała zbyt "biurowo". To szczególnie dobre rozwiązanie dla biur domowych.

Zamiast tego postaw na technologię cyfrową
Jeśli to tylko możliwe, przechowuj przedmioty w chmurze, czyli korzystaj z cyfrowej pamięci masowej. W ten sposób można ograniczyć ilość fizycznej pamięci masowej potrzebnej w biurze, a następnie skupić się na wnętrzach biurowych, aby jak najlepiej wykorzystać dostępną przestrzeń. Upewnij się, że wybrałeś najlepszą opcję, np. pamięć USB, chronione hasłem konta w chmurze, i przeszkol tylko niezbędnych pracowników, jak uzyskać do nich dostęp.

Tak wiele słyszymy o rezygnacji z papieru, ale niewiele jest biur, którym udało się zrealizować to przedsięwzięcie w 100%. W takim przypadku jeszcze przez jakiś czas będzie istniała potrzeba stosowania metod przechowywania dokumentów w biurze. Te pięć sposobów pomoże Ci w pełni wykorzystać przestrzeń, jaką dysponujesz w swoim biurze, a jednocześnie spełni wymagania dotyczące bezpiecznego przechowywania przedmiotów. To, który z nich wybierzesz, będzie zależało od ilości miejsca, jakie masz do dyspozycji, ale warto zbadać wszystkie opcje przed wybraniem ostatecznej drogi do optymalnego przechowywania.